Donderdag 21 mei is de gemeente gesloten vanwege Hemelvaartsdag. Ook het publieksinformatienummer 14 023 is die dag niet bereikbaar. De meldkamer van Handhaving is wel bereikbaar. De afvalinzameling is verplaatst naar zaterdag 23 mei.
Meldkamer Handhaving
U kunt de meldkamer van Handhaving bellen bij overlast en voor vragen over handhaving en parkeerboetes via telefoonnummer 023 511 4950. De meldkamer van Handhaving is op Hemelvaartsdag bereikbaar van 8.30 tot 23.00 uur.
De reguliere openingstijden van de publiekshal vindt u op www.haarlem.nl/openingstijden/. De gemeente werkt uitsluitend op afspraak.
Direct online regelen
Wist u dat u veel producten van de gemeente ook direct online kunt regelen? Wilt u een verhuizing doorgeven, een parkeervergunning of een uittreksel aanvragen? Op www.haarlem.nl vindt u alle producten die u online kunt regelen.
Gewijzigde afvalinzameling
Vanwege Hemelvaartsdag vindt de inzameling van restafval, gft- en duocontainers niet op donderdag 21 mei plaats maar op zaterdag 23 mei 2020. Ondergrondse containers worden wel geleegd.
Het Milieuplein is gesloten op Hemelvaartsdag.
Afvalwijzer
Wilt u weten wanneer uw afval wordt ingezameld of wilt u een afspraak maken voor het ophalen van grof huishoudelijk afval? Ga dan naar de afvalwijzer. U kunt ook een herinnering instellen, zodat u precies weet op welke dag u welke container aan de straat kunt zetten. Kijk voor meer informatie op www.haarlem.nl/afvalinzameling/.